امشب هم باختم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

به خودم امشب هم باختم

 

به قسمی که خورده بودم باختم

 

همون قسمی که منو گلدون شمعدونیت

 

خوردیم که دیگه به یادت گریه نکنم

 

اما امشب هم باختم به چشمام که انگار

 

عادت کرده اند به خیس کردن با لشت

 

و بارانی کردن گلدون شمعدانیت

 

که هرشب در آغوش میگیرم 

 

شبنم های اشکم به جای آب روی برگ هایی که

 

از یاد تو اند تر میکنندبرگ هایش

 

را وبا هر اشکم  بوی تو بیشتر پرمیکند

 

فضای اتاق راهمون برگ هایی که دست

 

میکشیدی روشون و میگفتی عزیزم سلام

 

من  امشب هم با ختم به خودم به تو به

 

چشمام و به برگ برگ

 

شمعدانیت  باختم

 

اما من از وقتی که تو رفتی 1 بازنده ام

 



نظرات شما عزیزان:

امین مازندرانی
ساعت11:55---4 خرداد 1394
عجببببببببب

amir
ساعت0:00---6 بهمن 1393
طولانی بود نخوندم
پاسخ: خسه نباشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1393 ا 22:32 نويسنده : مریم خانومی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.