نمیدانم بعد این همه سال هنوزم به یاد من میفتی یا نه

 

اما برای من همین کافی است که درنفسام میتپد قلب اسمت

 

برای همین است ک تا الان نفس میکشم

 

فقط برای حس کردن تپش های قلبت

 

نمیدانم هنوز هم من در گوشه  خیالت جایی دارم یا نه

 

 اما برای من همین کافیست ک گاهی میگذری از خیالم وبه

 

همین بودنت درخیالم قانع هسم

 

واگرروزیهم بیایی من بازهم به همین تنهایی

 

وبه توهمی ک از تو درگوشه خیالم دارم دلتنگ خواهم شد

 

چون میدانم تو روزی میروی میدانم تو تنهایم میگذاری

 

اما تویی ک در خیال و وهممی هر شب و

 

هر روز من هستی  هیچگاه  تنهایم نمیگذاری

 

برای همین نمیگم بمون

 

برو من با همین خاطره هات خوشم

 

برو من با همین سایه سیاهت خوش تر از تو هسم

 

و مطمعنم ک دیگ مث خودت نیس

 

ترکم نخواهد کرد هیچ وقت

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 ا 12:50 نويسنده : مریم خانومی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.